holaaa
donçs, com molt be ha "piat" la nika (no crec que el verb piar estigui acceptat per la reial academia de la llengua catalana, pero mira, ens anem entenent), dissabte vam cambiar els plans, donada la previssio de vents, huracans i tempestes tropicals que habien de deixar tot el baix ebre sota uns 3 o 4 metres d'aigua, i ens decidim per la via verda del carrilet, d'olot a girona.
el recorregut es moooolt planer, i lo de un desnivell de 400 metres.... be, si sumem les pujades i baixades, potser hi arribem... o no

l'esmorçar, cadascu jala el que pot, a la seva furgo o al primer bar que trobi, per cert, ja es ben estrany trobar tres perruqueries obertes i nomes un bar, a les 8 del mati, deuen ser molt presumits a olot, per la meva banda, un parell de croisants i un cafe amb llet fan el fet.
al migdia arribem a les planes d'hostoles, on uns efluvis miraculosos ens detenen en sec i acabem asentats a una terraseta i jalan uns bocates contundents, i gracies a la colaboracio d'en dave i d'en veras que traslladen de lloc un parasol, podem acabar nos els sense acabar torrats pel sol
la tornada la fem repetint una part de la via verda, pero ens desviem per tot de carreteretes, seguint les indicacions del hippi ese del webmaster, que te ganes d'arribar als 60 kilometres i ens fa anar amunt i avall per tota la vall d'en bas.

un cop arribats a les furgos i acicalats convenienment, anem a fer un mos al viena d'olot i els que tenen mes sort es queden i els que tenim nanos petits, rebem la llamada del hogar, la pitufa te febre i cal tornar...

en fi, un dissabte ben aprofitat en bona companyia i que m'ha servit per probar la resposta del meu famos peu fotut, que no hem deixa fer res desde fa airebe 3 mesos, almenys en bici puc anar

aqui teniu alguna foto i un parell de videos
http://jb500.blogspot.com/2008/10/carrilet-olot-girona.htmlv'sss