Accés al teu menú de soci
El primer grup de muntanya online afiliat a la FEEC.
Estas a: Club Excursionista Madteam » Continguts d'interès » Fòrums  

01 de Agost de 2010, 06:25:08 *
Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió
Notícies: Traductor Catalán-Castellano:
Google Traductor

Inici   Ajuda Buscar Calendari Ingressar Registrar-se  
Pàgines: [1]
  Imprimir  
Autor Tema: I no tenim piada del finde?  (Llegit 3012 cops)
Nika
Socis CEMadteam
Viciat perdut ! / Viciado perdido !
*

Missatges: 276

« el: 13 de Octubre de 2008, 22:01:21 »

Doncs vinga començo i aneu ampliant. Com que la meteo apunta aigua cap al sud...malgrat fa temps que tenim la vista posada ala VV de la Terra Alta fem un canvi d'última hora i enfilem cap a la Garrotxa.No hi ha res com tenir plans alternatius.
Aquest cop esn juntem Eowyn, Dave, Madveras, Loybnc, Jb, Jordi, Pol i jo mateixa. Quedem a l'estació vella d'Olot on passa la via verda. A nosaltres ens gui una senyora molt amable...corrent al costat de la furgo (per cert que al capvespre ens va tornar a trobar ui ui). Amb puntualitat britànica Eowyn, Dave i JB ja ens esperen.Arriben Madveras e Irene...bicis a punt i enfilem la ruta que ens ha preparat Dave. Es tracta d'agafar la VV fins a les Planes on fem un merescut esmorçar, i la tornada va agafnt pistes diverses per tal de fer una volta per  Hostalets d'en Bas i pobles veïns. El GPS de Madveras ens enreda (o ens enreda Madveras  pon )i al final surt una bonica ruta de 60km amb uns..no se.. 400m de desnivell? Tornem a les furguis contents de veure un 6 en els nostres contaquilòmetres, desem les furguis, i incursió obligada al Viena on fem petar la xerrada unes dues hores  icss
Eowyn, Dave i Jb s'acomiaden i Madveras, Irene i nosaltres tres anem al parquing de la fageda per passar la nit. Ens juntem 5 furgonetes i dues autocaravanes.
El diumenge ens llevem amb la intenció de fer un tomb pels volcans, arribar a Santa Pau i si hi ha ganes allargar la ruta per dins la fageda. Enfilem direcció al Croscat,visita a les graderes....anem direcció Sta Margarida i Rocanegra...ens perdem una mica per les pistes...fem pujadetes que no ens calien...fins que acabem trobant el camí. Poc abans d'arribar a Santa Pau Madveras compra una parceleta (és a dir, tasta el terra), a santa au juguem a bitlles amb un grup del Imserso (a veure qui atropella més avis!!)i tornada que fa`pujada. Arribem just per entrar a la fageda i comença a ploure. Jordi diu que si plou ell gairebé torna a la furgui ja que porta al peque, li dic que bah total la fageda ens la pulim amb pocs minuts....dit i fet....a per la fageda a tot drap!! amb alguna errada de pista al final fem el tomet i arribem a les furguis...obviament ja ha deixat de ploure!! Mr Murphy again!! pon pon Dinem...i cap a casa falta gent...aquest cop però fem cas de les indicacions de Jb i el camí de casa es fa més curt i còmode...fins que arribem a Tàrrega on un accident amb sis ferits fa que ens desviin una micona.
Finalment arribem i apali...a esperar el proper finde!!
Quan pugui penjo alguna afotiqui....
En línia
madveras
Administrador

Missatges: 272

MadVeras.com

« Resposta #1 el: 13 de Octubre de 2008, 22:40:24 »

uoo.. aixó em f arecordar que he descarregar el stracks.. voy pallà
En línia

Mes de 15 anys de MadTeam, 10 anys a Internet. http://www.madteam.net
JB
Socis CEMadteam
*

Missatges: 431

« Resposta #2 el: 13 de Octubre de 2008, 22:58:33 »

holaaa

donçs, com molt be ha "piat" la nika (no crec que el verb piar estigui acceptat per la reial academia de la llengua catalana, pero mira, ens anem entenent), dissabte vam cambiar els plans, donada la previssio de vents, huracans i tempestes tropicals que habien de deixar tot el baix ebre sota uns 3 o 4 metres d'aigua, i ens decidim per la via verda del carrilet, d'olot a girona.

el recorregut es moooolt planer, i lo de un desnivell de 400 metres.... be, si sumem les pujades i baixades, potser hi arribem... o no  fiu

l'esmorçar, cadascu jala el que pot, a la seva furgo o al primer bar que trobi, per cert, ja es ben estrany trobar tres perruqueries obertes i nomes un bar, a les 8 del mati, deuen ser molt presumits a olot, per la meva banda, un parell de croisants i un cafe amb llet fan el fet.

al migdia arribem a les planes d'hostoles, on uns efluvis miraculosos ens detenen en sec i acabem asentats a una terraseta i jalan uns bocates contundents, i gracies a la colaboracio d'en dave i d'en veras que traslladen de lloc un parasol, podem acabar nos els sense acabar torrats pel sol

la tornada la fem repetint una part de la via verda, pero ens desviem per tot de carreteretes, seguint les indicacions del hippi ese del webmaster, que te ganes d'arribar als 60 kilometres i ens fa anar amunt i avall per tota la vall d'en bas. jua jua

un cop arribats a les furgos i acicalats convenienment, anem a fer un mos al viena d'olot i els que tenen mes sort es queden i els que tenim nanos petits, rebem la llamada del hogar, la pitufa te febre i cal tornar...  bua

en fi, un dissabte ben aprofitat en bona companyia i que m'ha servit per probar la resposta del meu famos peu fotut, que no hem deixa fer res desde fa airebe 3 mesos, almenys en bici puc anar  biker

aqui teniu alguna foto i un parell de videos
http://jb500.blogspot.com/2008/10/carrilet-olot-girona.html
v'sss biere
« Darrera modificació: 13 de Octubre de 2008, 23:08:20 per JB » En línia

madveras
Administrador

MadVeras.com

« Resposta #3 el: 13 de Octubre de 2008, 23:04:03 »

El track de disabte
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=216704

Y el track de diumenge
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=216705
En línia

Nika
Socis CEMadteam
*

« Resposta #4 el: 14 de Octubre de 2008, 07:57:32 »

388 metres de desnivell vam fer diumenge amb la tonteria?  juer i 438m el dissabte?  juer
Uops.............pos ja us podeu anar preparant.......pq el finde se m'ha fet curt.....si fem això i estem així de frescos.....ja us podeu anar preparant perque la propera sortida a de ser la sortida del 8...o sigui....80 km, 800m de desnivell, 8:00 del matí!!!!!
 pon pon pon
per cert.....els temps del track...tio que no has tret la llargaaaaaaaaaaaaaaaa estona que vam estar esmorçant...farts, que sou uns farts!!!! juas juas juas juas juas juas juas juas

Larryak, Whan...per la propera no teniu excusa que valgui...o començarem a pensar que els cutrealpinistesbetteteros estem més forts que els clàssics betteteros  blup que en Jb ja es va sentir algun comnetari al respecte, ja ..... latigo
En línia
madveras
Administrador

MadVeras.com

« Resposta #5 el: 14 de Octubre de 2008, 08:45:31 »

jajaja... es veritat... nohe tret el temps del esmorçar jijijijijijijiji

dons si tu, amb la tonteria diumenge 388m més... y smeblava que no habiaem puajt gaire... clar que quan vaig veure que treia el fetge per la boca ja me smeblava raro ja.... jua jua jua jua jua jua jua jua jua jua jua jua
En línia

JB
Socis CEMadteam
*

Missatges: 431

« Resposta #6 el: 14 de Octubre de 2008, 09:36:55 »

holaaa

eeeeeep, alto les seques!!!

si voleu comparem estats de forma, una penya d'alpinistes, acabats d'arribar d'expedicions al himalaya, alps i muntanyes nordiques, fa 60 km en btt, contra un betetero que ha fet 140 km en tot l'any, contant els 60 de dissabte, i que els ultims 3 mesos ha estat entre venes i ibuprofeno...   mira

si hem veu guanyar, en algun tram, es per que el recorregut era tant planer que gairebe anava adormit  zzz

d'aqui un mes podriem fer una sortideta, no cal de 80... d'uns 40 anira be, i despres en parlem  no no

v'sss  jua jua jua jua jua jua jua jua
En línia

Nika
Socis CEMadteam
*

« Resposta #7 el: 14 de Octubre de 2008, 10:41:28 »

blup ni himalaia, ni alps ni muntanyes nòrdiques...què més voldria!!! jo m'entreno entre papilles i bolquers!! jua jua Has provat el llençament lliure de bolquer usat? deixa uns biceps que te c..... pillau i la pràctica de marató darrera un trapella que no para quiet?  monster
Valeps...organitza una sortideta, em passes la ruta i ho examino...que jo en pla vale...però si em posen pedres pel mig faig com el madveras  biker  bici
En línia
Pàgines: [1]
  Imprimir  

Anar a: